Wednesday, May 5, 2010

dah, nak bawak diri.

*nyanyi nyanyi slow slow* "maafkan wahai temannnn, ku menumpang di sudut duniaaaa, mencariiii ketenangannnn, sampai masaaa, ku pergiii, juaaaaa"................ *bungkus baju-baju dalam bunjut kain batik jawa dan jalan ke arah matari terbenam sambil tunduk, air mata dah bertakung di birai mata yang sikit lagi akan tumpah ke bumi, lalu hujung lengan baju kurung kedah di gunakan untuk mengesat*wattahel bahasa?**

Sudah lah weh, aku betul-betul dah fed up ni.
Disebabkan belog meragam, aku pun nak turut serta meragam. Biar fair and square!
Durjana lah belog ni, adeke dia hilangkan semua widgets sama links aku?
Mana aku nak korek balik?
Haaaaaaaaaaaaaaaaa. Kalau macam ni, baik aku buat je belog baru, sama jugak!
Dah, aku tak kira, salamat tenggalll rommeoo. Gua nak pindah alam lain. Dimensi bima sakti cakerawala yang baru.
Walaupun dah kali ke berapa ntah pindah randah belog, aku tak pedulik.
Bukannya susah pooooooonnnnn!
Dah sudah.
Babai.
Keyboard off.


0 comments:

Post a Comment

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More